головна лист RSS дописів

Побажання, зауваження

Побажання, зауваження до УкрБашу ви можете розмістити на цій сторінці.
Звертаємо увагу - будь які побажання, додані як цитата на сайт, одразу видаляються!

9.1.2007: з’явилася сторінка Поширені питання (FAQ), її варто прочитати перед тим, як ставити питання тут ;)

Catbert

28.02.2008 @ 10:26

Перепрошую за флуд, але помітив трабл: на баш.com не працює голосування - ні в ФФ, ані в IE. А от в Опері паше.

MrGALL

28.02.2008 @ 10:33

Catbert, IDN домени повністю підтримуються лише в Опері.
Про цю проблему я знаю, але вирішити її поки не можу.

Catbert

28.02.2008 @ 11:50

MrGALL, але ж укрбаш.com працює.

MrGALL

28.02.2008 @ 15:34

Catbert, то трохи різні домени — баш.com це аліас ukrbash.org а з укрбаш.com йде переадресацію на ukrbash.org (зверни увагу на адресний рядок браузера) ;)

Ігор Бандера

02.03.2008 @ 13:06

Привіт адмінам.

Ніяк не можу зрозуміти чому прохідний бал 43? З таким балом рубрика “опубліковані” поновлюється занадто рідко. І в результаті більше одного разу на день головну сторінку читати нецікаво.
Моя пропозиція знизити до 20-ти. А з часом, коли сайт таки дійсно порєдно розкрутиться(чого я Вам щиро бажаю) - то потроху збільшувати прохідний бал.
Учітеся, брати мої, думайте, читайте ;-)

MrGALL

02.03.2008 @ 15:20

Ігор Бандера, якщо знизити прохідний бал до 20-ти то головну стане нецікаво читати — на неї будуть потрапляти посередні цитати.
Мета УкрБашу — зібрати найкращі цитати а не зібрати якнайбільше цитат.
3-5 опублікованих цитат за день — це нормально при такій кількості та якості цитат, що зараз додаються.

Scorpion

05.03.2008 @ 23:12

А як ідея щодо такого:
залежно від рейтингу користувачі мають певні привілеї (розділ “обране”, виділення своїх цитат іншим кольором і т.п.). Ц має зробити користуачів більш зацікавленими в тому щоб розміщат якісні цитати.

MrGALL

06.03.2008 @ 12:07

Scorpion, обране для зареєстрованих я планував робити, нажаль в мене з вільним часом проблеми…
А щодо виділення цитат іншим кольором — буде дурдом «Веселка»)))
Я за стимуляцію розміщення гарних цитат, але потрібно придумати щось цікаве ;)

Campana

10.03.2008 @ 23:03

Що з башем відбувається? Замість цитат почали масово публікувати історії зі свого життя. Але це ІНШИЙ ЖАНР! Я би таке замодерував. Хай на сайтах типу lol.com.ua постять від першої особи.

Catbert

10.03.2008 @ 23:11

Campana, будь-ласка, не гальмуй.

є т а к а к н о п к а б і л я ц и т а т и - в г р у б у

Прийдеться, напевне, відписатися від блогу…

MrGALL

11.03.2008 @ 01:17

Campana, якщо вважаєте, що то історії а не цитати — відправляйте їх Вгрубу, модератори перевірять і видалять.

Campana

12.03.2008 @ 10:59

>> Campana, якщо вважаєте, що то історії а не цитати — відправляйте їх Вгрубу, модератори перевірять і видалять.
Так і робитиму. Але сюди я написав тому, що таких не-цитат останнім часом занадто багато.

Ігор Бандера

14.03.2008 @ 11:43

Доброго Вам, весняного дня!

Шановні панове, будьте такі добрі - дайте визначення цитати. Наприклад: цитатами можуть бути виключно цитати з ICQ та інших IM. Або: цитата це підтверджений 3-ю особою діалог двох перших, що відбувся у присутності 3-ї особи, амінь. І т.д…
Тоді і можна буде оцінювати. А то зараз виходить так шо, звиняйте на слові, тупі і щедро присипані матами розмови по асьці - це формат. А розмова чи ділог з життя, який може бути дійсно смішним, то неформат.
Як тут бути?

Дякую.

MrGALL

15.03.2008 @ 07:07

Ігор Бандера, концепція (ukr)bash.org — збирати цікаві цитати з icq/irc/чатів і т.п.
Історія з абзацом текстом і реплікою на 2х слова під цю концепцію ніяк не підходить.
Якщо розмова відбувался в реальному житті а не в інтернеті — нехай вже буде, але вона принаймні має бути схожа на діалог.

Щодо мінусування — то була перевірка сайту на захист від накруток:
http://my.ukrweb.info/antitop-v02-beta
Всі мінуси вже видалені а захист покращено ;)

podarok

18.03.2008 @ 12:04

Пропоную аноніма також рахувати в рейтингу 8))
Цікаво наскільки швидко такий “користувач” обжене всіх “зацікавлених” публікаторів

MrGALL

18.03.2008 @ 19:28

podarok, в аноніма рейтинг приблизно 40, але анонімні неопубліковані цитати, яким більше місяця, з часом видаляються. Тому це рейтинг, фактично, анонімних опублікованих цитат.

Навернс_Чудакуллі

19.03.2008 @ 09:18

а можна зробити так, щоб, коли видаляється цитата, то на мило висилалося повідомленя про причину.
а ще б краще було б, якщо то повідомлення висилалось, саме тоді, коли то падло тицяє на хрестик.

masterpiecer

19.03.2008 @ 10:15

Навернс_Чудакуллі, може вам ще на блюдечку подати, хто її відправив вгрубу? :)))
А взагалі ідея непогана. Ми подумаємо.

бегемот

19.03.2008 @ 10:29

masterpiecer пробачте великодушно….в неділю мав Д/Н, в понеділок День Святого Патріка,….в звязку з цим питання-а день народження Укрбашу будемо святкувать? Здалося би

masterpiecer

19.03.2008 @ 20:17

бегемот, звичайно будемо! От тільки до того ще далеко ;)
Навернс_Чудакуллі, всі претензії надсилаємо на ukrbash sobaka gmail.com.

MrGALL

19.03.2008 @ 21:19

Навернс_Чудакуллі, гарна ідея ;)
Але це буде лише при видаленні цитати модератором, бо часто вгрубу відправляють безпідставно або спамлять.
бегемот, почитайте цей допис ;)
День народження УкрБашу — 1 вересня, тоді і посв’яткуємо))

Slav Nilaskov

21.04.2008 @ 14:12

Доброго дня!
У мене є пропозиція та прохання.
Пропозиція: для таких самозакоханних як я зробить будь ласка можливість красивого друку рейтингу за авторами (дуже хочу роздрукувати та похвалятися :)
Прохання: не цітувати цей пост на Баші :-D

MrGALL

21.04.2008 @ 15:09

Slav Nilaskov, я зробив друк трохи красивішим ;)

xTANATOSx

28.04.2008 @ 16:26

У цитати 2651 за декілька днів рейтинг впав на 100 пунктів. Це насправді стільком людям вона не сподобалась,чи комусь нема що робити?

Catbert

28.04.2008 @ 18:43

Раз уже хтось юзає мій нік, то дозволю собі повторитися на тему “Непогано було б запровадити підтримку OpenID на укрбаші (а заодно й на його блозі; наскільки я знаю, існує кілька плагінів для WP, які дозволяють таку інтеграцію) .

MrGALL

28.04.2008 @ 23:47

xTANATOSx, рейтинг цитати 2651 поправив
Схоже це масова проблема з цитатами, доданими в кінці березня, треба буде передивитися (і поправити їм рейтинг).
Catbert, плагін для WP я поставлю (як тільки свята скінчаться…)
Щодо всього сайту — там треба багато чого переписувати, а часу в мене зараз дуже мало (магістреська, щоб її…) тому відкладемо це до літа.

crchemist

12.05.2008 @ 16:09

Напишіть будь ласка чому пропала ця цитата http://ukrbash.org/quote/3374 - вона набрала -5 чи через шось інше? Все ж таки було б добре якби при видаленні цитати - модератори відправляли на мило причину.

MrGALL

12.05.2008 @ 18:06

crchemist, та цитата видалена через скаргу, що посилалася на правила:
«Ваша цитата містить образи інших користувачів.»
Також відтепер причини видалення цитат будуть приходити на е-пошту автора.

crchemist

12.05.2008 @ 18:50

В листі були такі рядки:

правила
— Ваша цитата містить образи інших користувачів.

crchemist

12.05.2008 @ 18:53

мда. не получилось мені показати який мені лист прийшов і шо в нього не так. Одним словом лист прийшов в форматі text/plain а тра шоб прийшов як text/html

crchemist

12.05.2008 @ 19:55

**Ваша цитата містить образи інших користувачів.**
На сайті я не найшов юзера *Den*

на рахунок москалів чи шо? Весь баш на тих пріколах - про москалів і блондинок. Давайте видаляти всі цитати де зявляються москалі і блондинки! Нафіга вибірково???

catbert

12.05.2008 @ 20:12

> Давайте видаляти всі цитати де зявляються москалі і блондинки!
Згоден, до речі. Їх переважна більшість зовсім не смішна.

ARIAS

12.05.2008 @ 20:25

шановні адміни і справді очі москалями можна викладати, а їх мову гавканням назавати не можна???
я думаю не треба нічого видаляти і блондинки, і москалі смішні, УкрБаш смішнішим від них стає з кожним днем!

MrGALL

13.05.2008 @ 15:20

crchemist, то ти отримав повідомлення про мій коментар в блозі а не про видалення.
Цю функцію я зробив вже після того, як відбулося модерування.
Надалі зареєстрованим користувачам буде приходити лист про видалення їх цитат після проведення модерування.

Щодо твоєї цитати та інших подібних цитат — зараз ми проводимо нараду серед адмінкоманди щодо цього випадку і пізніше оголосимо наше рішення.
Цитату, за потребою, можна й повернути.

MrGALL

13.05.2008 @ 18:02

crchemist,
адмінкоманда вирішила твою цитату повернути ;)
Також трохи модифікувати правила.

4gfd

17.05.2008 @ 20:57

сборище шовинистов-нудачников с комплексами

catbert

18.05.2008 @ 11:57

І це ж треба, людина не полінувалася, знайшла відповідний лінк, написала. Ваше б ораторське мистецтво, шановний 4gfd, та в мирних цілях…

бегемот

20.05.2008 @ 12:35

конструктивна пропозиція - а чи не можна в неопублікованому приховувати не тільки к-сть голосів,але і нік до голосування?

MrGALL

20.05.2008 @ 12:38

бегемот, навіщо?
P.S. Може і текст заодно приховувати бо там теж бувають ніки?)))

masterpiecer

20.05.2008 @ 13:34

Я теж за, до речі, бо бувають певні антипатії до певних авторів.

бегемот

20.05.2008 @ 15:45

MrGall -тому що місце роботи і рід занять спонукають мене досліджувати певні тенденції і динаміку голосування. Може заумно сказано,але симпатії-антипатії тут чітко прослідковуються. І це стосується всіх - і новачків і тих,хто вже довший час дописує. Сорі за інтонації - на роботі сидю))))

catbert

20.05.2008 @ 17:06

Бгг, цікава фіча. Може заодно і цитати приховувати, бо досить чітко простежуються симпатії до прикольних цитат і антипатії до несмішних. ;)
До речі, цитати, чий гумор базується на нікові співбесідників, будуть у гіршому становищі.

бегемот

20.05.2008 @ 18:38

Не сваріться на мене, я в порядку пропозиції до обговорення)) а то, дійсно, до Печерського районного суду дійти можна))

MrGALL

20.05.2008 @ 18:48

бегемот, скоріше до Святошинського ;)

Мені ця ідея не дуже подобається — в тексті теж бувають ніки і часто визначити автора не так вже й складно.
І ще невідомо, що робити з RSS.

Але спробувати можна, тоді за коментами можна буде визначити, подобається це нововедення користувачам чи ні)))

бегемот

20.05.2008 @ 18:58

скажімо експериментальний,ну, не знаю - тиждень. Принаймі кількість цитат зросте неміряно,і несподіванок купа гарантована

LOG

20.05.2008 @ 23:58

У мене нікнейм 6546523 і в пошуку мене не видає. Чо так? Якшо шо то можна поміняти нік на інший?

MrGALL

21.05.2008 @ 11:17

LOG, якщо в пошук введено число то відбудеться перехід на цитату з таким номером.
Поміняти нік можна — напиши лист з е-пошти, яка вказана в тебе в профілі, на ukrbash ПЕС gmail.com, вказавши новий нік ;)

Iv_o

22.05.2008 @ 09:21

Виправте на сторінці “Хто ми є” наступний текст (суті не міняє, але правила української мови є, давайте їх дотримуватися). Ось відредагований варіант:

УкрБаш — збірка смішних (сміх за кадром! у нас тут кожна буква зі смішинкою) та цікавих цитат уа-нету.

Філософія в нас проста: люди самі обирають, що їм подобається. А «простота, доню, не гріх!»
Тут немає цензури, модерування чи чогось подібного. Єдина вимога до цитат: вони мають бути смішними та україномовними ;)

Додавати цитати та голосувати за них може будь-хто, але тільки зареєструвавшись ви зможете накопичувати карму (подбайте про своє майбутнє: життя — плинне, а слава — вічна) та слідкувати за своїми цитатами.
Для того, щоб цитата потрапила в опубліковані, вона має набрати принаймні 55 голосів (з часом це число буде зростати).

бегемот

22.05.2008 @ 14:59

Працює пропозиція))) Але коли зі смарта заходжу - не працює

Leency

23.05.2008 @ 01:54

З досвіду інших цитатників коментарі не приносять користі і перетворюються на місце сварок та флуду, тому ця можливість ніколи не буде реалізована.

От за це дякую.

MrGALL

23.05.2008 @ 12:18

Iv_o, дукую, виправив.
бегемот, в мене на кпк в Опері міні працює, а що саме не так?
Leency, будь ласка ;)

Freelancer

24.05.2008 @ 15:48

Iv_o, деж ви раніше були? :) в будь-якому випадку, дяки за домопогу.
я давно планував переписати той текст. якщо маєте бажання, можете спробувати допомогти нам ще раз і перевірити його оновлену версію! )

бегемот

26.05.2008 @ 09:22

MrGall - передвстановлена Опера на СоніЕріку P1і, всеодно бачу ніки авторів неголосованих цитат. Станом на зараз

catbert

29.05.2008 @ 20:09

Щиро дякую аудиторії та модераторам — останні цитати надзвичайно прикольні, сміявся довго :)

Chaka_bum

30.05.2008 @ 15:26

Чи можна було б винести на головну сторінку показник рейтингу, при якому цитата потрапляє до опублікованих?

MrGALL

30.05.2008 @ 17:48

бегемот,
перевірив в коді, перевірив в Опері міні — все так, як і має бути.
А ви точно розділ неопубліковане переглядаєте?

Chaka_bum,
тепер рейтинг на головній показується.

Олег

30.05.2008 @ 17:51

А чи не можна зборонити цитати, написані суржиком (з яскраво вираженою російською його стороною) і транслітовані з російської, а навіть не перекладені?

бегемот

31.05.2008 @ 20:27

то MrGall - і тим не менше,бачу,саме в неопублікованому. Скріншот нажаль не пришлю))))))) бо то нічо не доказує. Вірте на слово.

бегемот

31.05.2008 @ 22:00

х-ха,щойно ще один баг(фiчу) виявив: в неголосованому теж вискакує “ви вже голосували”
-слух, а може я тестером пiдроблятиму?))))

Scorpion

03.06.2008 @ 23:14

А як щодо функції якогось “таврування” певних користувачів. Знаходяться такі тіпочкі, що систематично передруковують існуючі приколи чи додають цитати по кілька разів. Думаю функція якогось покарання окрім зменшення карми (яке до речі іноді не є досить ефективним) була б зов7 не зайва.

masterpiecer

03.06.2008 @ 23:33

Scorpion, напис штибу “Він систематично порушує правила”? :))))) Хоча я підтримую. Що скаже Олег?

MrGALL

04.06.2008 @ 10:25

Scorpion,
думаю можна зробити щось типу тижневого бану або режиму рід-онлі.

Олег

05.06.2008 @ 18:44

Все це добре, але не вистачає можливості обговорювати цитати і кнопки”БОЯН” чи щось накшталт цього

catbert

05.06.2008 @ 18:51

… блек-джеку та шлюх

masterpiecer

05.06.2008 @ 19:38

Я НЕНАВИДЖУ НЕУВАЖНИХ КОРИСТУВАЧІВ!
Олег, я вам навіть відповідати не бажаю, оскільки якщо б ви пройшлись хоча б 5 хвилин по сайту та блоґу, то ви знайшли б відповіді на всі свої питання.
catbert, +1000

MrGALL

05.06.2008 @ 19:58

Олег,
про коментування — читай ЧаПи, а кнопка поскаржитись є

Scorpion

08.06.2008 @ 00:27

ще було б непогано зробити функцію “динаміка карми”, де фіксується час і величина зміни карми. це і цікаво і дозволяє легше впізнавати “накрутчиків”

MrGALL

08.06.2008 @ 22:39

Scorpion,
Гарна пропозиція ;)
Зробив щоденне збереження показників карми, а через пару днів (як тільки назбирається достатньо даних) — зроблю показ динаміки.
Скоріше за все це буде у вигляді — «1230 +34», де +34 це зміна карми за останній тиждень.

kpbezb

12.06.2008 @ 18:44

Ви тут совість маєте чи ні ? Буквально кожна 2-3 цитата абсолютно тупим способом висміює людей, проживаючих у Росії.Ви скажіть конкретно, чого ви так їх ненавидите?Це взагалі відходить від ідеї БАШОРГ, це концептуальна помилка!Це не цитати, а збірка тупих стереотипів.Повірте, нормальні люди є усюди.

masterpiecer

12.06.2008 @ 21:52

kpbezb, претензії до користувачів, а не до адміністрації.
І не кожна третя, вчіть математику, якщо ще не вивчили :-Р

MrGALL

13.06.2008 @ 00:42

kpbezb,
По-перше, не адміністрація визначає, які цитати публікувати, а відвідувачі шляхом голосування. Якщо такі цитати трапляються значить більшість вважає їх смішними.
По-друге, на оригінальному башорзі (bash.org) повно цитат, пов’язаних з національними особливостями і нічого, сайт живе і процвітає.

BOSS

13.06.2008 @ 19:32

Мою цитату №3865 видалили без поважної причини. Цей жарт я почув нещодавно від друга, і він попросив мене кинути його на укрбаш!

Scorpion

14.06.2008 @ 16:59

2 BOSS:
див. FAQ, пункт 1 ;-)

crchemist

16.06.2008 @ 19:09

на цій сторінці http://ukrbash.org/unvoted в мене зявляються весь час цитати
http://ukrbash.org/quote/3584
http://ukrbash.org/quote/3564
я вже голосував за них. за них не можу проголосувати але вони є.

lex

24.06.2008 @ 16:41

Пропоную перейменувати БАШ на БЕЗБАШ

catbert

24.06.2008 @ 18:02

Пропоную перейменувати lex на durex. Я що, дійсно когось образив? Вибачте.

Dyn

25.06.2008 @ 13:03

Ще не набридло перекладати цитати з баш.орг.ру? =(

MrGALL

25.06.2008 @ 13:06

Dyn, незнаю як авторам, а адміністрації вже набридло їх видаляти…
Я вже думав розробити систему автоматичного визначення перекладених цитат та анекдотів))))

Mumik

26.06.2008 @ 12:09

шановні адміни проблема …зареєструвався тут мав прийти на почту від вашого сайту лист на підтвердження ..лист так і не прийшов, …а тепер коли хочу зайти пише нік ше не активоано а як хочу регнутись ще раз то пише нік вже використано( такето
або відправте мені знову підтвердження або нік розблокуйте
дякую ;)

MrGALL

26.06.2008 @ 13:29

Mumik, я активував ваш профіль.

Mumik

28.06.2008 @ 12:38

to MrGALL 26.06.2008 @ 13:29
дякую ;) з мене цитати)))

Kirpich

01.07.2008 @ 01:53

з мобілки не зручно листати сторінки башу, або тре правити адресу або кляцаті по три штуки вперед, зробіть перехід на сторінку № такий то

MrGALL

01.07.2008 @ 11:26

Kirpich, ми подумаємо, як це реалізувати ;)

Вася Шпіцер

01.07.2008 @ 21:43

а чи можна кнєпку додати- “цитата дня” себто та цитата яка найбільше плюсів за день набрала?

MrGALL

02.07.2008 @ 16:48

Вася Шпіцер, та можна, але тоді вже напевне і тижня треба робити, і місяця, і року))

PaBLo.Che

03.07.2008 @ 12:40

почитав попередні відписки, не побачив щоб хтось говорив про те, що я помітив щойно…так от……
в профілі не в тому полі відмітилась зміна динаміки…
при додаванні нової цитати “плюс один” пише до опублікованих, а не до “всього цитат”… в списку користувачів все норм…

MrGALL

03.07.2008 @ 14:41

PaBLo.Che, дякую, виправив ;)

Навернс_Чудакуллі

03.07.2008 @ 21:07

я так собі подумав, я там раніше писав про другий шанс для цитат. а якщо трохи змінити планку. бо виходить так щоб потрапити на головну треба більше 45 голосів, а щоб цитата зникла треба лише 6 чоловік які тебе не зрозуміли. чи просто додати княпку “нев”їхав”. бо часом просто не розумієш про що саме йде мова, а щоб воно потім не вискакувало в неголосованих доводиться наобум ставити оцінку.
і ще, може я не помітив, але, якщо цитата видаляється “в грубу” то нема погіршення карми. то так роздуми. може просто по не обачності.

PaBLo.Che

04.07.2008 @ 00:40

MrGALL, та нема за що… нібито для себе ж в першу чергу стараємось….))) а ви для нас….))) оце і є командна робота… вам також дякую…

PaBLo.Che

04.07.2008 @ 01:03

Навернс_Чудакуллі, уже 60 голосів треба ;)

–бо часом просто не розумієш про що саме йде мова.
а ось це є нібито демонстрація тупого гумору, якщо се тупо, став мінус, я так завжди роблю…

а мені б цікаво було б дізнаватись скільки у якої цитати було поставлено +, а скільки - … або лічильник кількості голосів за цитату… не важко потім буде підрахувати мінуси…віддано голосів-рейтинг цитати=кількість мінусів…
або ну його в ***, якщо це не цікаво…я не ображатимусь…)))

MrGALL

04.07.2008 @ 01:50

Навернс_Чудакуллі, для головної вже треба 60 голосів (зі зростанням відвідуваності я потроху піднімаю планку).
Цитата зникає лише коли на 6 людей більше тих, хто не зрозумів, ніж тих, хто зрозумів. Якщо цитата одразу отримала 6 мінусів то в 99.9% випадках це відбулося цілком закономірно.
Щодо «нев’їхав» — а чим поганий мінус? Якщо цитата вам не зрозуміла, то ставте мінус, я тут повністю погоджуюсь з PaBLo.Che. Якщо людей, яким не зрозуміла цитата, набереться достатньо то цитати зникне.
Видалені цитати не впливають на карму. Видалення може відбутися як з ініціативи користувачів (боян, переклад), адміністрації (порушення правил) так і з ініціативи автора (якщо він бажає видалити стару малопопулярну цитату). Тому не в усіх випадках має відбуватися вплив на карму.

PaBLo.Che, нажаль в базі зберігається лише рейтинг цитати а не кількість плюсів та мінусів… Навіть якщо запровадити збереження цих даних зараз то для старих цитат вже не вийде їх відновити.
Щодо того, чи треба це — не знаю…

Навернс_Чудакуллі

04.07.2008 @ 09:36

PaBLo.Che- я казав не про тупий гумор, а про не розуміння. колись один дядько сказав що земля куля, а його не зрозуміли …

стосовно недогнав: коли люди кидають частину коду чи ще чогось, суто професійне при тому реально ржачне для них. ну не в”їхав я, то чого ця цитата не має права на існування? чи там приколи з перекладами, мови трохи знаю то мені зрозуміло, а для когось це якись не зрозумілі слова, і не зв”язані між собою українськи слова.
чи взагалі поставити княпку “прочитав”, бо мінус ставити шкода а до плюса не доросла…
і я казав не щодо планки вгору, я казав про планку вниз. тоб-то нижній барьєр. тож чому всіляки цитати набрали свої, незнамо ким поставлені 10 балів і собі мають право на існування. або просто чекають свого часу.
і так собі виходить майже без програшна лотерея. можна отримати вього 6 мінусів і безліч плюсів. то вже не кармою треба називати. карма то всі плюси і всі мінуси….
стосовно нижньої планки: візьмем, припустимо навчальний рік. запостив цитату, цільова аудиторія якої, старші люди. припустимо вони потрапляють в нет після роботи. а тут після обіду прийшло пару школяриків, які і гадки не мають що колись були ЕВМ які займали кімнати, навіть поверхи… які не знають що таке фолаут, ікском… які вважають що Володар перстнів написав режисер фільму … і таке інше. і все. цитата не пройшла.

я заради цікавості запостив цитату, про шнапс і під партою. і ця дибільна цитата набрала вже 45 голосів…
а от цитата про символічність виходу фолу на 11-те вересня…

PaBLo.Che

04.07.2008 @ 14:46

кидають частину коду чи ще чогось, суто професійне при тому реально ржачне для них. ну не в”їхав я, то чого ця цитата не має права на існування?
—-ах, ти про це…зрозуміло… іноді да..інколи треба….

я заради цікавості запостив цитату, про шнапс і під партою. і ця дибільна
—-я саме так, доречі, і подумав)))…бо до цього не дурні ж були цитати… я ще подумав “йопт…чого це знародом коіться після цієї весни?”….

catbert

08.07.2008 @ 18:33

А мені здається, можна просто не голосувати за цитати з незрозумілим гумором — цього цілком достатньо. Просто чим більше кнопочок, тим важче у них орієнтуватися і натиснути саме ту, яку хотів, особливо новачкам.

PaBLo.Che

08.07.2008 @ 23:04

catbert, то да, але кнопку пропонувалось таку зробити ще й для того, щоб тії цитати не з’являлись в неголосованих, щоб не блимали перед очима…

MrGALL

09.07.2008 @ 01:47

Щодо нижнього порогу — думаю можна опустити його до -10, хоча сумніваюсь, що хоча б в 2%-3% випадків він на щось вплине. Вже не раз переконувався в тому, що цитати мінусують заслужено.
Це один аспект — як цитата, що одразу набрала рейтинг -7 (для прикладу) може з часом набрати +60 і опублікуватися? Мені це здається малореальним))

Щодо кнопки «прочитано» — ви плутаєте 2 поняття: читання читати і оцінювання цитати. Сторінка «неголосоване» створена саме для оцінювання.
Якщо хочете позначати читане/не читане використовуйте rss-рідер — там ця функція працює чудово))
В принипі цю функцію для сайту можна зробити, але трохи по іншому — приховати цитату. Тобто цитата Вам не зрозуміла — ви її приховуєте і вона більше ніколи вам не показується (якщо ви залоговані, звісно). От чи треба таке я не знаю…

masterpiecer

09.07.2008 @ 11:22

MrGALL, в якості експерименту можна ввести. Так само ти тоді був проти приховування користувача, а бач - функція прижилася ;)

Навернс_Чудакуллі

11.07.2008 @ 15:37

в мене народилась ще одна ідея :)
а можливо зробити так, щоб цитата висіла від дня до тиждня.
скільки набрала стільки набрала. все в карму.
а потім коли витікає срок, цитата що не набрала, припустимо, +20 чи +30 балів, відправляється в окремий розділ. чи зовсім видаляється.

catbert

12.07.2008 @ 14:14

Клас! А ще можна, щоб кожна одинадцята цитата автоматично одержувала +10 балів, і якщо вона протримається певний строк, автоматично стає найкращою на тижні.

Навернс_Чудакуллі

14.07.2008 @ 08:48

клас! передавай мамі Регіні привітання.

MrGALL

14.07.2008 @ 14:53

Навернс_Чудакуллі, а розділ неопубліковані це не те, що ви описали?
Цитата там висить 30 днів, якщо не набере 60 голосів то зникає (але її можна знайти за пошуком по автору), якщо набирає -6 то теж зникає (але вже повністю), неопубліковані цитати теж впливають на карму.
В чому принципова різниця вашої ідеї?

catbert, звісно, класна ідея))

P.S. Може ви в приваті поспілкуєтесь?))

masterpiecer

14.07.2008 @ 16:00

Понаєхало тут, флудєрастов (с)

VAHAD

15.07.2008 @ 01:13

Додайте будьласка можливість залишати коментарі до цитат, тому що в мене є власні думки щодо деяких цитат, може ще у когось знайдуться… =)

MrGALL

15.07.2008 @ 01:24

VAHAD, можливості коментування цитат на УкрБаші не буде — поширене питання №4

olexandr

15.07.2008 @ 23:04

намагаючись додати http://ukrbash.org/rss/quotes.xml до http://www.google.com/ig. створив “гугл гаджет” (так мені здається http://www.google.com/webmasters/add.html) під rss канал. працює. надіюсь вам це ніяк не зашкодить.
зробіть “гугл гаджет” та розмістіть кнопку на сайті , гадаю це буде корисно та комфортно для цитачів.

бегемот

16.07.2008 @ 09:38

Моя цитата 4538 знову пішла як від ананіма,пліз - поставте авторство

PaBLo.Che

17.07.2008 @ 00:01

Шановні Адміни та Модери, трапилось те, чого я не сильно але боявся… Я опублікував цитату (4550) від імені “анонім”, бо пройшло два тижні, а цього не помітив… Я знаю, що ви можете перевірити чи дійсно це зробив я, але можна так зробити, щоб заходити “назавжди”, або десь на місяць?
Якщо можна, запишить цю цитату на мене (якщо у неї буде хороший рейтинг))))

MrGALL

17.07.2008 @ 00:18

olexandr,
та ні, навряд ґуґл нам зашклодить))
щодо створення ґаджета — я подумаю, може і зробимо

бегемот,
поправив

PaBLo.Che,
записав
щодо часу авторизації — в принципі можна зробити і місяць
щодо хорошого рейтингу — це вже самі слідкуйте ;)

Orbit

18.07.2008 @ 16:50

Адміни привіт! Є думка. Додайте на сайт лічильник, який показував би скільки зараз людей на сайті (зареєстрованих і не дуже), а також скільки всього за день побувало людей.. Це наприклад буде корисно тим, хто розміщує цитати і через кожні 10 хвилин заходить і перевіряє кількість відданих голосів. А маючи такий лічильник можна буде приблизно розрахувати через скільки хв/год на цитаті з’явиться кілька голосів

prof.tobes

18.07.2008 @ 17:09

зробіть, будь ласка, обговорення цитат як, скажімо, на російському баші… дуже сильно хочеться, хех

masterpiecer

18.07.2008 @ 17:29

prof.tobes, ви взагалі читати вмієте? 6-ма коментами вище відповідь.

prof.tobes

18.07.2008 @ 17:33

читати не вмію.
чемним теж не буваю… *НЕ показує пальцем*

MrGALL

18.07.2008 @ 17:38

Orbit,
ти — провидець, я саме займався подібною статистикою для адмінки, заодно і блок зовнішньої статистики зробив ;)

prof.tobes,
поширене питання №4 ;)

masterpiecer

18.07.2008 @ 18:44

Хамло, що й казати.

prof.tobes

18.07.2008 @ 19:30

ну так я про те ж…
от містер гал чемно відповів, за що йому і дякую. а ви одразу показуху влаштували. адже якшо я тут, і написав побажання, то дуже логічно зробити висновок, шо вмію я не лише читати. але от перечитувати таку кількість коментарів якось нема бажання. сайт як я розумію, ще таки в стадії розвитку, тому і подумав, що фіча обговорення, можливо, і не була згадана.
а ше одну вашу грубу відповідь я вже переадресував за призначенням в своєму першому реченні ;)

prof.tobes

18.07.2008 @ 19:34

згоден, FAQ я до того як тут постити не прочитав. ше раз пардон за флуд

jofuet

24.07.2008 @ 15:50

Шановні адміни!!!!!! Оце читаю укрбаш і серце кров”ю заливається……
Зробіть так шоб хтось апрувив цитати, бо краще хай їх буде мало але не тупняки і на байани з бора!!!!! Ну пофтикав топ з 20-ки курва тіко два не публікували на борі. ну шо за нах???? Приймайте міри, дуже прошу, дуже хочу шоб укрбаш розвивався в кращу сторону ане загинався

MrGALL

24.07.2008 @ 15:59

jofuet,
Апрува цитат не буде — голосування за цитати це основна концепція УкрБашу.
Щодо боянів з БОРу — то допоможіть проекту, відправте їх Вгрубу (х) — ми їх повидаляємо (але при цьому надайте прямі лінки на оригінал).

RSS коментарів до цього допису · TrackBack URI

Лишити коментар

XHTML: Ви можете використовувати такі теґи: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>