«Гурмани» і боротьба за якість

Новини @ 29.01.2010

«І снова здрасссьті!» ©

На відміну від Радянського Союзу, де вдалість того чи іншого прожекту вимірювалася кількісними показниками, для нас, творців найпопулярнішого україномовного гумористичного сайту, важлива якість. І велика аудиторія нашого сайту спонукає нас до того, щоб ми намагалися не допускати випадків потрапляння гівна на сайт, яке б те гівно не було.

Буквально нещодавно ми почали безпрецедентні акції махання банхаммером проти коментаторів цитат. Поки що це не приносить бажаного результату, але темпи цієї навали знизились, і думаю, що ще десятка забанених юзерів вистачить, аби до всіх нарешті ДІЙШЛО. Принаймні я на це дуже сподіваюсь.

Але, як то кажуть, «ми відчистили одну ділянку, а на іншій теж лайно!» Останній тиждень кількість доданих цитат на сайт починає перевищувати цифру в півсотні!! 50 цитат, япона ж мать! Навіть адміни не справляються з модеруванням, а що вже казати про звичайних користувачів? До того ж, якість контенту не покращується. І ми, зібравшись на чергову GTalk-раду, винайшли принципово новий спосіб радикального фільтрування контенту на нашому ресурсі, в якому участь братимуть вже не тільки адміни, а й звичайні користувачі. Щоправда, не всі.

Схема, введена на сайті в каскад вже існуючих систем захисту, отримала нашу кодову назву «соціальна премодерація». Як відомо, на Укрбаші вже сформулювалася група користувачів, гумор яких оцінений по заслугах іншими. Їх небагато, але саме на них ми вирішили покластися. Нову групу користувачів ми вирішили назвати «гурмани». Якщо у вас є принаймні 3 опубліковані цитати або картинки, вітаю — ви включені у новостворену касту. Наразі таких користувачів близько сотні. Саме вони і допоможуть нам відфільтрувати контент на сайті.

Система така — користувач додає цитату на сайт, але вона не одразу з’являється в неопублікованому. Вона стає видимою лише для адміністраторів, модераторів та гурманів і чекає на їх оцінки. Якщо цитата долає рейтинг в +5 голосів — вона поступає в «неопубліковане» для всіх без винятку користувачів і йде в RSS, набирає мінусовий рейтинг — йде лісом. Жорстоко, проте справедливо. Ми вирішили покластися на вишуканий гумор «гурманів», аби нарешті позбутися дебільного гумору школоти та іншого лайна, яке заливає щодня сайт. Жодних інших поблажок і прав «гурмани» не отримують і у всьому іншому рівні зі звичайними користувачами. Тобто за спробу пофлудити в неопублікованому так само отримають банхаммером по голові як і решта. Це так, щоб попередити чергові крики про поділ користувачів.

Зрештою, все це робиться лише для вас, шановні користувачі. Ну і трішки для нас, адміністраторів. Адже набагато приємніше читати якісний народний гумор, аніж чергове лайно «статусів фкантаґтє» чи перезрілі анекдоти.

Щиро Ваш, любитель смачного чорного гумору з вкрапленням блондинок, masterpiecer.

152 коментарі »

  1. Цікава ідея.

    Сподіваюся, таким чином дійсно почиститься трохи той потік “високоінтелектуальщини” )))

    Коментар від Un4 — 29.01.2010 @ 08:48
  2. з якого часу почне діяти нововведення?

    Коментар від dmzv — 29.01.2010 @ 11:57
  3. Добре вигадали. А то як глянеш не деякі цитати- так просто в ступор падаєш. У всіх різне почуття гумору, але одназначно відрізнити тупий жарт від жарту типа ” не дуже смішно , але комусь точно сподобається” можна. Спасибі шановна адміністрація.

    Коментар від Добра новина — 29.01.2010 @ 12:23
  4. хм, цікава ідея. А як же “Нас нудить від слова премодерація”? Доречі це вже буде типу три левели цитат: опубліковане, неопубліковане, неопубліковане в неопублікованому)))мені подобається)

    Коментар від Vova89 — 29.01.2010 @ 13:56
  5. Vova89, “мінуттттачку!” Нас нудить від премодерації, коли адміни вирішують, що цікаво, а що ні. Тут “соціальна” премодерація – адмінам допомагають рядові користувачі, у яких вищий рівень довіри. І по суті це не є премодерація як така – цитата ж з’являється? З’являється, одразу, хоч і не для всіх :) Ми вірні собі, премодерації адмінами в нас НЕ БУДЕ НІКОЛИ.

    Коментар від masterpiecer — 29.01.2010 @ 15:23
  6. Участь, шановні, БЕРУТЬ, а не приймають – запам’ятайте це нарешті. Або вдарте себе по голові бангемером, щоб очуняти!

    P.S. Даєш якісний контент у народні маси!!!

    Коментар від Dr. Pretender — 29.01.2010 @ 15:46
  7. Трохи жарту: Прочитав пост та завис: “Звідкіля адміни знають, що я працюю у сфері контролю якості?” ;)

    Вважаю премодерацію доцільной, бо з мого професійного досвіду найдостовірніша оцінка показників (неінструментально вимірюванних) досягається тільки великою группою експертів.

    Коментар від Slav Nilaskov — 29.01.2010 @ 16:50
  8. Ще було б непогано якби ви перевіряли наявність цитати на російському баші. Наприклад, можна було б перекладати ключові слова і вводити їх в пошуку там…якщо цитата там є, то бля банити на місяць…

    Коментар від Баба ява — 29.01.2010 @ 17:19
  9. Slav Nilaskov, welcome to the club ;)

    Коментар від masterpiecer — 29.01.2010 @ 18:37
  10. dmzv,
    вже діють.

    Dr. Pretender,
    дякую.

    Баба ява,
    тут є 2 проблеми:
    1. людина і комп’ютер можуть по різному перекладати текст, навряд це допоможе.
    2. цитати на укрбаші можуть бути опубліковані раніше, ніж на БОР’і (таке регулярно трапляється). так що треба порівнювати дати.

    на практиці цитати з БОР’у у нас довго не живуть — бо на них регулярно скаржаться.

    Коментар від MrGALL — 29.01.2010 @ 19:14
  11. хорошо ідея, однако)
    навіть зайшов в користувача подивитись скільки в мене опублікованих.. і вийшов))

    Коментар від СєКаНс — 29.01.2010 @ 23:46
  12. А РАХУВАВ УКРБАШ ДЕМОКРАТИЧНИМ І ВІЛЬНИМ ВІД ВСЯКОЇ ЦЕНЗУРИ І ВИРІШУЮТЬ ВСІ, А НЕ ОКЕМІ ОСОБИ. ГАНЬБА ВАМ!!!!

    Коментар від И — 30.01.2010 @ 00:02
  13. Судячи з капсу коментаря, щойно перед нами виступила школота, притиснута вже діючими обмеженнями.
    Як то кажуть, вас тут не тримають.

    Коментар від masterpiecer — 30.01.2010 @ 00:06
  14. И,
    усім догодити неможливо (навіть якщо дуже сильно намагатися) і демократія ≠ вседозволеність.
    110 користувачів це не «окремі особи», це люди, що розуміються на гуморі трохи краще за інших.

    p.s. російське слово «считал» в цьому випадку перекладається як «вважав» ;)

    Коментар від MrGALL — 30.01.2010 @ 00:08
  15. так можуть висловлюватися лише зомбі, які привикли діяти так як їм кажуть і не мають особистої думки на існуючий порядок, бо вона просто навязана для них іншими.

    Коментар від И — 30.01.2010 @ 09:50
  16. Доречі, я просто просто висловив свою думку. А переходити на особисті образи (типу як школота від masterpiecer)це вже низько і як то кажуть мабуть правда в очі коле.
    P.S. Дякую, MrGall, що виправив в мене завжди були проблеми з математикою:)))

    Коментар від И — 30.01.2010 @ 10:15
  17. Знаєте,а так реально краще стало!Повністю вас підтримую в цьому.
    Дякую,хлопці)

    Коментар від Offелія — 30.01.2010 @ 11:27
  18. Дійсно краще!
    Зайшов сьогодні, бачу, що щось не те — гівно з мінусовим рейтингом!

    Коментар від PaBLo.Che — 30.01.2010 @ 11:47
  19. не зовсім краще)…зранку ще не було жодної цитати…

    Коментар від rom4uk — 30.01.2010 @ 13:41
  20. И, напевно ви трошки не в курсі, що в чужий монастир із своїм уставом не йдуть.
    А щодо образ – КАПСЛОК і девіантна поведінка – і як мені вас ідентифікувати? :)
    rom4uk, то просто адміни пізно прокидаються, але й до ранку працюють ;)

    Коментар від masterpiecer — 30.01.2010 @ 13:50
  21. masterpiecer, І які соціальні норми я порушив?? Те, що висловив свою думку чи те, що написав капслоком. В мене звичайно нема такого потужного блогу і так багато хороших ресурсів як в тебе, але це не робить мене чимось гіршим від тебе і не забороняє висловлювати свою думку. І тобі як психолого-теоретику слід знати, що критику треба вміти сприймати.

    Коментар від И — 30.01.2010 @ 18:55
  22. И, огоспаді, понеслось. Пояснюю – я зробив висновок, на мій висновок обурились. Я пояснив, чому мій висновок був саме такий, і я ще й неправий! Та й хіба то критика – ошаленілий капслоковий крик “ганьба”? От адекватну критику я послухаю, від іншої – як кажуть росіяни, “увольте”.

    Коментар від masterpiecer — 30.01.2010 @ 18:58
  23. masterpiecer, не розумію, що там кажуть росіяни, переклади будь-ласка. Але не ображайся, бо бачу ти вразливий.

    Коментар від И — 30.01.2010 @ 19:13
  24. И, це щось типу нашого “ну вибачте!”
    Та не дуже-то вже і вразливий – я таке щодня вислуховую, то такими темпами вже мусив би повіситися за ці 3 роки. Але поки живий, так що трохи не вгадали.

    Коментар від masterpiecer — 30.01.2010 @ 19:23
  25. Правильно зробили…

    Коментар від Анка кулеметнця — 30.01.2010 @ 21:49
  26. Піпєц)))И,мені здається,що це ТИ не зовсім адекватно сприймаєш критику…

    Коментар від Offелія — 30.01.2010 @ 21:56
  27. оо, так це дуже добре, тепер буде менше всякого лайна)

    дякую хлопці)

    Коментар від marloyalko — 31.01.2010 @ 00:14
  28. Придумано добре, але не панацея. Як на мене.

    Коментар від штукатур — 31.01.2010 @ 01:14
  29. “Якщо цитата… набирає мінусовий рейтинг — йде лісом.”
    То значить, людина, яка першою бачить цитату, просто замінусувавши, відразу вбиває її?

    Коментар від КоРоЛь — 31.01.2010 @ 15:07
  30. 2 КоРоЛь:
    для замінусування цитати необхідно аби вона отримала рейтинг нижче -15

    Коментар від Scorpion — 31.01.2010 @ 15:22
  31. Галіме нововведення, на баш проходить одні фекалії.

    Коментар від ваі — 31.01.2010 @ 22:53
  32. до ваі

    Ну, так, звичайно… А замінусовують чітко геніальні цитати, шедевральні переклади старих анекдотів і відверто ідеальний дибілізм…

    Коментар від Un4 — 31.01.2010 @ 23:43
  33. Можете зробити так, щоб цитати, сортувалися по часу показу в неопублікованому, а не по часу додавання? Ті, які надіслали раніше, але “неопублікували” пізніше розкидані і важче знаходити непрочитані.
    До цього було зручніше — перший сірий мінус, значить далі читав.

    Коментар від КоРоЛь — 31.01.2010 @ 23:59
  34. КоРоЛь – для того є лінк “неголосоване” вверху сторінки – http://ukrbash.org/unvoted

    Коментар від Un4 — 01.02.2010 @ 00:04
  35. Un4, так, як я описав бачать лише негурмани (а гурмани, коли неавторизовані) .

    І до чого тут неопубліковане?

    Коментар від КоРоЛь — 01.02.2010 @ 00:34
  36. ой, неголосоване

    Коментар від КоРоЛь — 01.02.2010 @ 00:48
  37. Неголосоване – щоб не провтикати цитат, за які ти не голосував останні 30 днів )

    Коментар від Un4 — 01.02.2010 @ 15:33
  38. Зробіть так, щоб можна було взнати рейтинг своєї цитати.

    Коментар від ваі — 01.02.2010 @ 22:34
  39. було б приємніше, аби можна було преглядати стан цитати хочаб у цитатах автора
    а так,усіма руками “ЗА”набридли вконтакті та жарти інших людей типу коментаторів матчів і тд. Ще було б непогано в подальшому відокремити випадки,цитати з життя від цитат з сфери ІТ (з яких все починалось)

    Коментар від FanTomas — 01.02.2010 @ 23:16
  40. ваі,
    FanTomas,
    така можливість сьогодні-завтра з’явиться.

    Коментар від MrGALL — 02.02.2010 @ 01:19
  41. Ммм ви хочете відокремити певні цитати по типу айтіхепенс і задолбалі.ком, тобто як окремі ресурси?

    Коментар від Vova89 — 02.02.2010 @ 09:38
  42. Гарна ідея! Але тут є один нюанс – приколи з мого життя, над якими ми з друзями “тухнемо” тижнями а то й місяцями, зовсім інакше сприймається широкою публікою. Поки що лише одна цитата пройшла до опублікованих але й вона принесла мені п’яте місце серед кращих авторів тижня =)

    Коментар від KillKenny — 02.02.2010 @ 21:14
  43. Гумор тепер буде не народним… Пройдуть жарти лише ті, які сподобались адмінам! А ви знаєте, скільки цитат я особисто не зрозумів, але які потрапили на головну? І скіки таких цитат пропаде, бо адміни не зрозуміють її змісту і жарту…? Я категорично проти!

    Коментар від Pe4eHbka — 03.02.2010 @ 07:37
  44. Vova89,
    ні, не хочемо :)

    Pe4eHbka,
    премодерацією займаються не лише адміни але ще близько сотні користувачів (хто має 5 і більше опублікованих цитат).
    повторювати текст допису я не збираюсь, перечитайте його ще раз ;)

    Коментар від MrGALL — 03.02.2010 @ 07:40
  45. кінець демократії

    Коментар від Астероід — 03.02.2010 @ 14:49
  46. Якось дуже поменшало дописів… Чи не занадто жорстоко? Цитат що мені не подобались було значно менше, за ту кількість що відрубається тепер…

    Коментар від Mike Chaliy — 04.02.2010 @ 23:46
  47. Це реально фігня… Зрану просинаєшся, а нових дописів немає..

    Коментар від Mike Chaliy — 05.02.2010 @ 10:21
  48. Спробуй опублікувати 5 хороших цитат і потрапити в “Гурмани” ))))

    Коментар від Un4 — 05.02.2010 @ 11:26
  49. Думаю, допоможе)

    Коментар від Un4 — 05.02.2010 @ 11:28
  50. Для того щоб потрапити в Гурмани треба бути реально Петросяном.

    Коментар від Астероід — 05.02.2010 @ 15:21
  51. сотня пітрасянів на сайті це нонсенс)
    Достатньо мати хороше почуття гумору і бачити/чути що твориться навколо)))

    Коментар від Un4 — 05.02.2010 @ 16:44
  52. А нафіга цитати модерувати? Зробіть так, як на рус.баші,коли читачі самі мінусують бояни. А якщо не замінусують то видаляти вже в опублікованому.
    А то виходить, що адміни гурманів роботою нагрузили, але за це не платять. А бесплатна робота, як говориться…

    Коментар від Philophobia — 05.02.2010 @ 20:53
  53. Пацики, та ідея реально туфтова… 50 цитат за день – це добре. Нехай всі читають і мінусують… А так 5 цитат. І дуже всім цікаво п*ять цитат за день читати… Зайшов на баш: нема цитат, зайшов через годину: нема цитат. Так сидиш на роботі і робити нєх*й

    А гурмани сидять і так колупають цитати і думають: поставити плюс чи ні… А ти мля на роботі сидиш і не маєш чим зайнятися!!! Так би хоч мінусував.

    П.С. Адміни нічо не мають видаляти. Народ собі мінусує і воно само видаляєця. Просто поставте – 5 і цитата нафік. Або якщо за день не набираяє 20 голосів то нафік. А то ви тіко якийсь гємор непотрібний робите.

    Коментар від труляляля — 05.02.2010 @ 22:48
  54. Не вважаю ідею дуже геніальною бо постійним користувачам майже немає тепер шо робити на сайті=)
    але для нових користувачів ми залишатимемо мало цитат зате ,надіюсь, якісних!=)

    Коментар від VeNick — 05.02.2010 @ 23:22
  55. зробіть три етапи проходження цитат

    Коментар від ваі — 06.02.2010 @ 22:59
  56. от я згадую часи, коли одна-три цитати за день у “неопубліковано” було як свято!
    і зараз таке свято, коли заходжу незалогованим і не бачу всякого школотського лайна, бо люди з нормальним почуттям гумору їх мінусують і не дають тієї ж школоті, що це лайно пише та не має жодних опублікованих цитат, плюсувати…

    Коментар від PaBLo.Che — 06.02.2010 @ 23:19
  57. Щойно, та й не перший раз спостерігаю цитати з рейтингом -15 та -16 (Мабуть, завдяки мені)))). Це якось пов’язано з нововведенням?

    Коментар від Ukrop — 07.02.2010 @ 18:01
  58. Ukrop,
    не пов’язано, цитати з -15 ще показуються в «неопублікованих».

    Коментар від MrGALL — 08.02.2010 @ 00:30
  59. Є пропозиція, як угодити всім. Зробіть так, що гурмани плюсуть не одним голосом, а п”ятьма, а мінусують трьома. Так і звичайні читачі будуть задоволені і премодерація виконуватись буде теж. Все логічно.

    Коментар від Philophobia — 10.02.2010 @ 01:21
  60. також варіант…
    З другого боку, думаю достатньо буде +3 і -3.

    Коментар від Un4 — 10.02.2010 @ 10:44
  61. О, так я гурман? тепер знатиму і постараюся виконувати свої обовязки

    Коментар від IhorOK — 11.02.2010 @ 16:01
  62. Все ОК! Виходить що нормальним користувачам, які публікують нормальні цитати буде показуватися все сміття школоти. А саша школота буде насолоджуватися відсутністю гівна.

    Коментар від Sasha — 13.02.2010 @ 07:48
  63. питання наступне: якщо цитата в гурманів набрала наприклад +2 вона фактично піде лісом і не опублікується. Все вірно? :)
    а так нововведення хороше :)

    Коментар від anna — 13.02.2010 @ 09:28
  64. >>Виходить що нормальним користувачам, які публікують нормальні цитати буде показуватися все сміття школоти. А сама школота буде насолоджуватися відсутністю гівна.
    Несправедливо. Я б зробив 2 рівні премодерації: неопубліковане1, де можуть голосувати всі і набравши голосів 150, цитата потрапляє в неопубліковане2, де за неї голосують лише гурмани. Набравши там десь 180 голосів, цитата публікується.
    А нинішня система — примушує “цінителів” перебирати лайно. Несправедливо:(

    Коментар від ivo — 15.02.2010 @ 20:53
  65. ivo, тобто ви пропонуєте, щоб школота проголосувала за лайно (а вона це зробить), яке потім приходить до гурманів, і навіть їх дружні мінуси не рятують цитату і вона навіки зависає і засмічує базу? Неправильно, вронг, мінус один бал. Мисліть логічніше – ми ввели абсолютно правильну систему, яка передбачає ДОБРОВІЛЬНУ ДОПОМОГУ користувачів, які мають вагу на ресурсі. Не хочеш допомагати – зайди анонімом і голосуй за “рафінад”. Більшості “гурманів” небайдужа доля ресурсу, і вони чудово розуміють, що адміністратори не залізні і не цілодобові, саме тому їх маленька допомога не завадить. А з громадянською позицією у подібних користувачів все в порядку. Хто захоче жити в неприбраній кімнаті.

    Не треба думати, що керівництво тупе і нічого не прорахувало і зробило тільки гірше. Дякую за увагу.

    Коментар від masterpiecer — 15.02.2010 @ 21:02
  66. ще одне питання, можливо тупе. Якщо Цитата набирає +5 голосів і попадає в “неопубліковане для всіх” і там набирає кілька мінусів вона повертається назад в “неопубліковане для Гурманів”?

    Коментар від Vova89 — 15.02.2010 @ 21:43
  67. Vova89,
    межа в +5 динамічна і цитата може з’являтися чи зникати в «неопублікованому для усіх» залежно від поточного рейтингу.
    те саме стосується межі -15 (якщо один голосує «+» а інший в цей час голосує «-» то цитата залишається в «неопублікованому для гурманів»).

    Коментар від MrGALL — 16.02.2010 @ 01:18
  68. А мені подобається нововведення. Для чистоти улюбленого ресурсу можна і самому попрацювати. А гівна дійсно стало набагато менше. Дякую…

    Коментар від IEEE1394 — 16.02.2010 @ 06:03
  69. А мені подобається, бо коли читаю неопубліковане то ставлю більше мінусів ніж плюсів, цитати зависають з мінімальним рейтом, і просто займають місще в базі, бо якійсь шклоті матюк сподобався, чи чось знайоме почуло…

    Коментар від іефа — 16.02.2010 @ 23:11
  70. masterpiecer, зрозуміло, дякую за відповідь

    Коментар від ivo — 17.02.2010 @ 16:46
  71. сорі, але відсотків з 85 “цитат” на сайті нічо спільного з гумором не мають… а якшо рахувати ше і ті “цитати”, які просто десь підслухані і закинуті на сайт, то цей відсоток можна ше солідно збільшити… це ж круто, закинути сюда баянчик або чиюсь фразу, і показати, який ти дотепний за компом… а біля цих “цитат” ше й плюсиків багато. про яку якість ви говорите… тай таке…

    Коментар від doNVito — 21.02.2010 @ 19:55
  72. а! до речі, я замітив, шо тут досить часто вживається слово “школота”… то при тому, шо якраз оті школотніки і сидять найбільшу в неті. і навіть, скорше всього, саме вони найбільше тусуються на цьому сайті…. ай-я-яй… не коректно однако

    Коментар від doNVito — 21.02.2010 @ 19:59
  73. Шановні адміни!
    Будь ласка, поясніть, чим ви аргументуєте підвищення “пропускного балу” в Опубліковане для цитат?
    Скоро цей сайт стане блогом для 15-20 людей, чиї цитати тільки і будуть тут миготіти.
    Можливо я помиляюся. Але… Чекаю відповіді :)

    Коментар від Мума — 21.02.2010 @ 22:57
  74. Мума, ми не винні, що вашу геніальність не по достоїнству оцінюють інші користувачі. Щодо того, чому пропускний бал саме такий – читайте FAQ.

    Коментар від masterpiecer — 21.02.2010 @ 23:06
  75. Цікава ідея… але може робити гурманами ще авторів супер-пупер цитат? Типу коли одна зате найкраща на тижні…

    Коментар від PREsideNT — 23.02.2010 @ 14:54
  76. Дякую за відповідь!
    P.S. Моя геніальність тут ні до чого.

    Коментар від Мума — 23.02.2010 @ 18:42
  77. PREsideNT, я б не розмивав критерії, а то у нас пів-Укрбашу буде гурманами… А тоді втрачається сенс ідеї.

    Коментар від masterpiecer — 23.02.2010 @ 20:20
  78. і просто ше одне зауваження)
    Якщо в мене 5 опублікованих цитат то це ж не значить що я маю гарне почуття гумору, а значить що я 5 разів потрапляв в комічні ситуації=))
    це ж цитатник а не база анекдотів)

    Коментар від VeNick — 25.02.2010 @ 14:33
  79. VeNick, в корені неправильна думка. В комічні ситуації потрапляють всі. Просто не всі вміють їх “смачно” написати, подати під соусом так, щоб їх було цікаво читати і відповідно хотілося натиснути на +.

    А враховуючи те, що ви не Гурман, то тоді немає сенсу і запитувати. Краще пишіть цікавіше :)

    Коментар від masterpiecer — 25.02.2010 @ 18:22
  80. >>Жорстоко, проте справедливо.
    Жорстоко по відношенню до гурманів, що вигрібатимуть той потік фекалій. Але то так – жарт.

    Коментар від Співчуваю =) — 26.02.2010 @ 11:15
  81. Дякую за нововведення, зараз і в неопублікованому гарні цитати

    Коментар від webwin — 27.02.2010 @ 18:44
  82. Не вважаю, що цитат стало значно менше, а якість однозначно підвищилася!!!!!!!!! МОЛОДЦІ!!!!!!!!!!!!

    Коментар від EMerald — 28.02.2010 @ 22:13
  83. ех… мені не вистачає однієї опублікованої цитати щоб стати гурманом…. вот облом

    Коментар від Winner — 07.03.2010 @ 12:53
  84. ну коли вже ваші юзери поймуть, шо та гра, з якої вони тирять ‘цитати’, називається КВН, а не КВК! тому шо, це міжнародна абревіатура і її ніхто не можна перекладати!

    Коментар від doNVito — 07.03.2010 @ 23:19
  85. дуже цікаве нововведення…
    “гурмани” в першу чергу почали ретельніше перевіряти цитати, і віднеслись серйозно…
    УкрБаш – кермує !!! :)

    Коментар від mooz — 11.03.2010 @ 18:06
  86. гм… спершу я нiчого незрозумiв, але тепер (прочитавши цю статтю) зрозумiв: адмiнiстрацiя прийняла вiрне рiшення :-) ; З.I.: хотiв-би я бути “Гурманом” :-) але видно мiй “гуморометр” не перевищуэ однiэï подiлки =(

    Коментар від S1S13AF7 — 15.03.2010 @ 01:42
  87. ее…заберіть мене будь-ласка з бану…(
    то не я писав ..прийшов з вулиці,а друзі уже написали і ржуть…(((
    мені прикро….заберіть бан

    Коментар від UkraineBest — 16.03.2010 @ 19:04
  88. UkraineBest, ви не ви, а сидіти в бані доведеться. Треба блокувати доступ до компа, коли йдете. Це так, порада на майбутнє.

    Коментар від masterpiecer — 16.03.2010 @ 23:55
  89. Прикро…у вас непоганий сайт….

    =(

    Коментар від UkraineBest — 17.03.2010 @ 13:25
  90. а ви блокуєте ІП чи профайл?

    Коментар від UkraineBest — 17.03.2010 @ 13:27
  91. UkraineBest, у вашому випадку (зареєстрованого користувача) – профайл.

    Коментар від masterpiecer — 17.03.2010 @ 22:06
  92. а ви зможете опубліковані мною цитати авторизувати моєму новому профайлу?(користувачу)
    я хотів заново зареєструватися і авторизувати свої цитати

    можна?

    Коментар від UkraineBest — 18.03.2010 @ 15:52
  93. UkraineBest, правила сайту передбачають, що кожний користувач мусить мати один профайл. Якщо виявляється, що профайли два, то обидва баняться на термін від 30 днів.

    Коментар від masterpiecer — 18.03.2010 @ 20:10
  94. а можна буде цей видалити і зробити новий,а потім цитати авторизувати?

    Коментар від UkraineBest — 18.03.2010 @ 20:31
  95. UkraineBest, а можна вимкнути команду “намагатися перехитрити модератора”? :)

    Коментар від masterpiecer — 18.03.2010 @ 21:57
  96. та ну…..))))
    шкода цитати..)))))

    але,зверніть увагу,учасник в бані-автор тижня..))))))))

    хоть щось радує..)))гг)))

    Коментар від UkraineBest — 18.03.2010 @ 21:58
  97. UkraineBest, зверніть увагу – бан не вічний.

    Коментар від masterpiecer — 18.03.2010 @ 22:18
  98. добре,дякую)матиму на увазі..))

    Коментар від UkraineBest — 19.03.2010 @ 13:45
  99. А я проти! Подивіться, скільки тепер цитат в день виходить! Так, справді, якість підвищилася, але хіба не може бути в НЕопублікованому цитата, котрі не подобається гурманам? 10 цитат в день замість колишніх 30, а то навіть і більше! Який ж це УкрБаш з премодерацією?!

    Коментар від WriterMix — 24.03.2010 @ 21:47
  100. підтримую..)))
    модератор-це не супер спеціаліст
    у вас цитата може тиждень набирати 4 голоси
    але коли я проголосую 5й,то за день вона отримує ще голосів з 50!людям частенько подобається те,що модераторам ні

    Коментар від UkraineBest — 24.03.2010 @ 21:59
  101. WriterMix, ви неуважно читали запис. Перечитайте ще раз і претензії відпадуть самі собою.

    Коментар від masterpiecer — 25.03.2010 @ 00:10
  102. До 99, 100 і так далі:
    Ви шо не розумієте, що на введення різних правил адміністрація має ПОВНЕ право. Вони взагалі можуть обмежити доступ на баш лише для якихось своїх вибраних друзів – і це НЕ БУДЕ неправильно, тому що це ЇХНІЙ сайт. Натомість, вони всіляко стараються зробити укрбаш приємним місцем для ВАС, за що і мусять вислуховувати весь цей ваш маразматичний протест. Вважаєте себе дуже мудрими? То якого милого ви досі не створили СВІЙ ‘справедливий’ і ‘демократичний’ баш, а заходите сюди і флудите?

    Коментар від Яйце-Райце — 25.03.2010 @ 14:04
  103. Яйце-Райце, “моє ти золотко!” (тм) Хоч хтось сказав це за мене – не хочу хамити, не той настрій.

    Коментар від masterpiecer — 25.03.2010 @ 18:45
  104. Хоч у мене і є 5 цитат я думаю, що це “бред” й ця ідея з тріском провалиця.

    Коментар від xTANATOSx — 31.03.2010 @ 07:40
  105. xTANATOSx, чого ж досі не провалилась? Робимо висновок – провалиться вона тоді, коли ви навчитеся грамотно писати українською :)

    Коментар від masterpiecer — 31.03.2010 @ 09:43
  106. Чуєш ти…..головне шоб людина гарно висловлювалася,а то ,як вона пише,то всьо до сраки)може бути україномовний на всі 100%,а дибіл дибілом….)

    Коментар від UkraineBest — 31.03.2010 @ 23:27
  107. підтримую!
    чисто українською не розмовляють ніде в Україні)скрізь свій суржик)

    Коментар від UkraineBest — 31.03.2010 @ 23:37
  108. UkraineBest, ми з вами на одному горщику не сиділи, тому прошу звертатись до мене на “ви”, як цього вимагають елементарні правила етикету.

    Щодо української мови – якщо ви виправдовуєтесь суржиком, яким розмовляєте – keep it going. Я тут нічим не допоможу.

    Коментар від masterpiecer — 01.04.2010 @ 00:49
  109. masterpiecer
    1.Ти ще зайві коми у моїх коментах пошукай
    2.”звертатись до мене на “ви””
    Не тобі вказувати, кому, як, і до кого звертатись.
    3.Розрізняй реал і віртуал

    Коментар від xTANATOSx — 05.04.2010 @ 00:47
  110. xTANATOSx, ну невихованим чмом ви себе вже показали. Продовжуйте, “а ми, мавпочки, подивимось”.

    Коментар від masterpiecer — 05.04.2010 @ 07:19
  111. Дорогенький masterpiecer, я просто прийшов і висловив свою думку про нововведення, і на відміну від тебе я не придирався нідочійого правописання, не офтопив , не вказував іншим що робити, не ставив оцінки незнайомим мені людям і тим більше нікого не ображав.
    А тепер подивись на себе і подумай хто тут “невиховане чмо”

    Коментар від xTANATOSx — 05.04.2010 @ 14:47
  112. xTANATOSx, ти зробив все це у наступних коментарях :) Ох нелегка робота тролля…

    Коментар від masterpiecer — 05.04.2010 @ 16:23
  113. masterpiecer
    Помоему ти просто балаболиш,
    покажи в якому міскі я зробив все “це”

    Коментар від xTANATOSx — 05.04.2010 @ 17:13
  114. masterpiecer
    Добре, вибачся передімною і закриєм цю тему

    Коментар від xTANATOSx — 05.04.2010 @ 17:16
  115. xTANATOSx, а зараз увага – коронний номер! Вибачитись? А ти відрізняй реал від віртуала :) Прийшов тут зі своїм іміджбордовським етикетом – з ним і підеш. Тема закрита.

    Коментар від masterpiecer — 05.04.2010 @ 17:24
  116. masterpiecer
    Шось хілінький цей твій коронний номер, але всеодно “слив защитан”

    Коментар від xTANATOSx — 07.04.2010 @ 22:48
  117. Можете поміняти слово “Така” на “тато”?я втиканув і не то написав(
    http://ukrbash.org/quote/26622

    Коментар від Igor_Kucherenko — 09.04.2010 @ 21:39
  118. Igor_Kucherenko,
    поміняв

    Коментар від MrGALL — 09.04.2010 @ 21:44
  119. дякую)
    а адміни не такі вже й злі…))))))))

    Коментар від Igor_Kucherenko — 09.04.2010 @ 21:50
  120. Народ, хто теж проти цієї ідеї, і у кого є 5 опублікованих цитат пишіть мені в асю 4***9***8.
    У мене з’явилась ідея)

    Коментар від xTANATOSx — 16.04.2010 @ 07:00
  121. Ой, 2 раза запостив(

    Коментар від xTANATOSx — 16.04.2010 @ 07:01
  122. xTANATOSx,
    ті, «хто теж проти цієї ідеї, і у кого є 5 опублікованих цитат» можуть хоч зараз йти лісом — ми тут нікого не тримаємо ;)

    Коментар від MrGALL — 16.04.2010 @ 14:10
  123. MrGALL
    Так просто ви мене не здихаєтесь

    Коментар від xTANATOSx — 20.04.2010 @ 19:55
  124. Мне у вас понравилось, я у вас заведусь

    Коментар від xTANATOSx — 20.04.2010 @ 20:02
  125. xTANATOSx,
    вах, баюсь, баюсь :)

    Коментар від MrGALL — 20.04.2010 @ 22:34
  126. “дєвачкі нє сорьтєсь” (с)
    ___________________
    Цікаве Нововведення. Ще один плюс в сторону “ми не БОР”. Дійсно стало приємніше читати баш :) Всі цитати, якщо не смішні, то хоч цікаві/зрозумілі! Тільки вважаю, що зі збільшенням кількості “гурманів” потрібно збільшувати кількість голосів, хоча вам видніше..
    Наскільки я зрозумів, повинно працювати як “дворівневий фільтр” для якісних цитат, хоча насправді він “трьохрівневий”..

    А “не гурмани” або “майже гурмани”, матимуть стимул писати цитати і вивчати ораторське мистецтво для того, щоб все таки їх признали гурманами! Таким чином УкрБаш ще більше розвиватиметься..

    З.І. Бажаю успіхів, хлопці (адміни), в подальшому розвитку проекту!

    Коментар від Ma)(imuM — 25.04.2010 @ 22:15
  127. Ось тут є пара пунктів, які мені не подобаються в цій ідеї:
    1. треба розгрібати купу, перепрошую, гімна, але то несмертельно.
    2. за моїми спостереженнями, цитати коли набирають 5 голосів гурманів, можуть опинитися десь посередині сторінки, відповідно така цитата отримує менше шансів попасти в опубліковане, оскільки її скоріше всього продивиться, і відповідно проголосує менше народу. в зв’язку з цим виникає питання чи не можна зробити так, щоб цитата після набрання 5 голосів піднімалася вверх?
    3. ще до створення групи “Гурмани” в багатьох авторів була проблема, деякі реально класні цитати не попадали в опубліковане, в значній мірі в зв’язку з тим, що в неопублікованому було забагато гімна, і нормлаьні цитати опускалися вниз. чи не можна зробити функцію, ну або підняття вверх ціною енної кількості цитат, колись уже пропонував. або варіант два дати автору можливість резапостити цитати, в смислі, що вона втрачає всі голоси і появляється в неопублікованому знову. щоб не зловживали, можна встановити обмеження, наприклад реостити цитати, які не молодші за 3 місяці. і дозволити цю дію лише раз?
    як вам такі ідеї?

    Коментар від Insurgent — 14.05.2010 @ 01:44
  128. Insurgent,
    1. а раніше не треба було? :) за моїм спостереженням, ця купа зменшилась з часу введення премодерації (люди менше додають відверте лайно бо його все одно мало хто бачить).
    2. межа +5 «плаваюча», тобто якщо цитата з +5 отримає мінус то вона знову зникне (піде на премодерацію) і т.п. якщо вона кожного разу буде потрапляти на перше місце то це буде несправедливо щодо інших цитат.
    3. якщо цитату не оцінили одразу — немає сенсу «піднімати» чи репостити ще раз. як думаєте, чи в багатьох людей є бажання читати одне і те саме 2й (чи Nй) раз? я одразу поставлю мінус, навіть не задумуючись, чому ця цитата з’явилася знову.

    Коментар від MrGALL — 14.05.2010 @ 13:17
  129. 1. я мав на увазі, що гурмани розгрібають) міш іншим, спеціально став гурманом, щоб подивитися, які цитати не проходять, і що там публікується)
    2. а “плаваючу” не можна якось зняти? оскільки, раз уже гурмани пропустили, то і нішим юзерром нема чого жалітися. і хватить, щоб одного разу піднялася.
    3. пропонував же встановити якесь обмеження. скажімо, піднімати цитату, яка не “молодша” за 6 місяців.
    і користуючись нагодою давно хотів запитатися, скільки людей в день відвідують УкрБаш?
    дякую за відповіді.

    Коментар від Insurgent — 15.05.2010 @ 16:02
  130. 1. якщо гурмани не бажають читати все — можна вилогінитися із сайту і читати лише обране (і авторизуватися для додавання цитат).
    2. якщо гурмани заплюсували цитату а решта — замінусували то медицина тут безсила…
    3. тим більше не бачу сенсу викопувати таке старе.
    4. http://top.bigmir.net/report/171164/

    Коментар від MrGALL — 15.05.2010 @ 23:47
  131. о все чітко і ясно. більше спорити не буду, хоча хочеться, ну наф банхамера дуже не хочу.

    Коментар від Insurgent — 16.05.2010 @ 14:47
  132. коментар)

    Коментар від Insomnia — 02.06.2010 @ 19:20
  133. Може, варто було знизити той “поріг”, коли неопублікована цитата публікується, а не навпаки – зробити його ще вищим (200 – це вже трохи занадто=)). Дуже багато хороших цитат навіки “зависли” в неопублікованому, просто тому що за них мало голосували впродовж місяця, а через більш довгий строк в “неголосованому” вони не з’являються.

    Коментар від Ria — 03.06.2010 @ 22:57
  134. Ria,
    якщо цитати такі хороші то чому ж їх не оцінили інші користувачі? :)

    Коментар від MrGALL — 03.06.2010 @ 23:13
  135. Та народ, заспокойтесь!.. Адміни не тупі люди і знають, що роблять! І премодерація – нормальна штука. Я такшож не задоволений, коли мої цитати не попадають в неопубліковане, але це означає, що цитати і справді гімно… Тому все, що робиться – на краще.

    З.І.: Адмінам – респект, Укрбаш – аху**ний сайт. Задовбали вже тупі анекдоти, які вже не дивують і якісь вже не смішні на різних сайтах – всі однакові, а тут – завжди нові, цікаві і смішна історії та пркиоли. +1
    =)

    Коментар від Армагедець — 06.06.2010 @ 13:31
  136. ЙОЙ, НАРОД… став Гурманом… то пе*дець… скільки придурків залишають цитати… вам пощастило, що є така штука, як премодерація… бо то реальний ПЕ*ДЕЦЬ……..

    Коментар від Армагедець — 08.06.2010 @ 00:33
  137. Армагедець, з потраплянням в наш світлий орден рятівників Укрбашу від лайна :)

    Коментар від masterpiecer — 08.06.2010 @ 00:47
  138. ахах) дякую, буду старатись відфільтровувати лайно… але блін… я подумати не міг, що тут аж стільки лайна… жах…)

    Коментар від Армагедець — 08.06.2010 @ 08:25
  139. Останнім часом баш взагалі інтенсивно перетвоюється на нецікавий притулок тупих жартів. Це вже якась не весела традиція в мене, читаючи дуже тупі примітивні жарти, тисну мінус і вже без подиву бачу, що цей примітив набрав по за 100 голосів.
    Хто?? Скажіть ХТО за таке фуфло голосує??
    Кому смішно з цих примітивів???
    я як квнщик в минулому блю_ю на ваше таке почуття гумору ;)

    Коментар від Mumik — 19.06.2010 @ 13:50
  140. Армагедець
    згідна…Сама тепер є гурманом. Та тут такі жахи творяться…Ну такі вже дибільні приколи кидають….Ніколи не могла подумати …ДОБРЕ ШО Є ПРОМОДЕРАЦІЯ…!!! Сиджу і мінусую…З 10 цитат нормальних десь 2-3…жах.

    Коментар від паперівка — 04.08.2010 @ 16:17
  141. Навіть враховуючи премодерацію інколи весь день нема що почитати, бо те що попадає в нопубліковане не вартує того щоб бути на Укрбаші.
    Десь в коментах проскакувала ідея розподілу приколів з життя і приколів з ІТ. Велике прохання зробіть такий поділ, бо реально зараз з ІТ приколів можна інколи під столом валатися зі сміху, а ті що з життя, то вони от такі і є з життя, що не дуже і поржеш, але звичайно є й винятки. Адмінам респект за ідею, так тримати!!!
    P. S. Не люблю плоского гумору, а його зараз вагонами. Так що будь-які методи очистки від нього заслуговують на похвалу

    Коментар від wosh85 — 17.09.2010 @ 01:00
  142. wosh85, навіть якщо ми захочемо зробити розподіл (а ми його не будемо робити) то як ви собі уявляєте перебрати 10+k цитат???

    Коментар від masterpiecer — 17.09.2010 @ 01:20
  143. тут я з вами згідний, що це проблематично, але з іншої сторони мені просто здається, що більшість ІТ-шних приколів не проходять премодерацію через нерозуміння їх людьми, в даному випадку гурманами, бо дуже мало таких приколів попадає на сайт.

    Коментар від wosh85 — 17.09.2010 @ 22:13
  144. wosh85, на тематику спихнути можна все що завгодно. Та скільки я не публікував ІТ-шних цитат – усі пройшли модерацію і майже всі в опублікованому! Може, справа все-таки в жартах? :)

    Коментар від masterpiecer — 17.09.2010 @ 22:20
  145. Напевне ви все-таки праві, на рахунок “Може, справа все-таки в жартах?”. Згідний з вами повністю.

    Коментар від wosh85 — 19.09.2010 @ 10:01
  146. Було б ще непогано, якби хтось синтаксичні помилки виправляв. Бо цитата буває гарна, але ж написана…. ніби людина ніколи в школі не вчилася.

    Коментар від xaoc1024 — 19.11.2010 @ 11:54
  147. xaoc1024, це особиста проблема людей. Нам не вистачало ще тільки коректорів наймати, ми ж некомерційний проект…

    Коментар від masterpiecer — 19.11.2010 @ 19:19
  148. xaoc1024,
    це ж цитатник а люди зазвичай не спілкуються між собою вишуканою літературною мовою.

    Коментар від MrGALL — 19.11.2010 @ 19:26
  149. це фігня у всіх різні смаки.просто зробити певний поріг напр +21 і тоді опублікація а через тиждень не набирає хай йде лісом. Люди мають вибирати краще!

    Коментар від antupko — 31.01.2012 @ 18:15
  150. обійдемось без гумору рівня “квартал 95”.якби не виїжджали на опозицій то не було-б що дивитись.

    Коментар від крюгер — 24.01.2013 @ 19:57
  151. Якщо школярики та інтелектуальна більшість продовжать постити тут нерозумну фігню та адаптації радянських анекдотів, то співачці Ірині Федишин, ймовірно, варто задуматися про створення пісні “Україна деградує”.

    Коментар від Ігор — 05.05.2016 @ 09:47
  152. Правильно зробили!

    Коментар від SergoZar — 11.09.2020 @ 18:07

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

© УкрБаш, 2007—2024 / Блоґ працює на WordPress та Barecity