Категоризація цитат

Новини @ 29.11.2010

Від початку Укрбаш створювався як збірка цікавих розмов, що відбуваються між людьми в інтернеті (аналогічно до bash.org) але з часом формат змінився. Тепер ми маємо також цитати з новин, висловлювання політиків, історії з життя, вдалі фрази і т.п.

Такий формат і всеохоплюваність має як свої «+» так і «−».
Основний мінус я бачу в тому, що багатьом людям не цікаві одні теми і цікаві інші (для прикладу, мені подобаються цитати про комп’ютери, інтернет та студентів але я не дуже люблю цитати про фкантаґтє, школу та інколи політику). Що ж робити?

Одним із виходів з цієї ситуації є категоризація. Тобто присвоювання цитатам певних категорій (міток). Тут виникають 2 проблеми:
— правильне вказання категорій новим цитатам.
— пристроювання категорій вже існуючим цитатам.

Перша проблема не така вже й велика — відтепер автор цитата на сторінці додавання цитати може вказати 1 чи 2 категорії до своєї цитати. Але ці категорії з’являться на сайті не одразу а лише після підтвердження модераторами (можливо в майбутньому це зміниться, поки ми експериментуємо).

Щодо другої проблеми, то вирішити її складніше. Невеликій групі модераторів не під силу перечитати 5000+ опублікованих цитат і катетеризувати їх (є робота/інші проекти). Тому ми просимо допомоги у наших користувачів (це робиться в першу чергу для вашої зручності).

На сторінці цитати (для прикладу) з’явилася форма для додавання категорій. Всі запропоновані категорії йдуть на перевірку модераторам і лише потім з’являються на сайті (це зроблено для покращення якості, вже є «розумники», що додають неправильні категорії заради розваги).

Прохання до зареєстрованих авторів цитат: в першу пройтися і додати категорії до власних цитат.

Прохання до решти: якщо є час та натхнення — перейдіть за адресою ukrbash.org/tag/none і починайте додавати категорії. Можна починати це робити десь з середини списку (а не з першої сторінки), тоді ваша зусилля не будуть дублюватися з іншими користувачами.

Щодо існуючого списку категорій — він не остаточний, в коментарях до цього допису можна запропонувати ще.

А тепер найприємніше: коли більшість цитат матимуть категорії — на сайті з’являться фільтри (для зареєстрованих користувачів). Зайшовши в налаштування профілю можна буде вибрати категорії, що ви не бажаєте бачити на сайті, і більше ви їх не побачите :)

Об’єм роботи досить великий, але сподіваюсь за декілька тижнів місяць-два ми з нею впораємось («гуртом легше і батька бити»).

Адміністратор та каталогізатор, MrGALL

81 комментар »

  1. Хороше нововведення. Адабряю)

    Коментар від Вуйко Дмитро — 29.11.2010 @ 18:11
  2. Я б додав категорію “Афоризми” або “життєве”.

    Коментар від Вуйко Дмитро — 29.11.2010 @ 18:16
  3. хороша ідея.
    додайте ше категорію “новини” (або зразу “ТСН”)

    Коментар від пес Distortion — 29.11.2010 @ 18:21
  4. Не вистачає категорії “УКРАЇНЦІ”…

    Коментар від Мандрівниця — 29.11.2010 @ 18:31
  5. Вуйко Дмитро,
    додав «афоризми»

    Distortion,
    більшість таких цитат відносяться до категорії «політика».

    Мандрівниця,
    в цю категорію можна спокійно віднести 50%-70% усіх цитат.

    Коментар від MrGALL — 29.11.2010 @ 19:24
  6. А можна ще зробити, щоб категорія цитати відображалась і в загальних списках цитат?

    Коментар від Vovcheg — 29.11.2010 @ 20:07
  7. Vovcheg,
    з часом це буде, поки думаємо як це зробити так, щоб не дуже псувало вигляд та не заважало читати цитати (особливо якщо цитата коротка а категорій 2-3).

    Коментар від MrGALL — 29.11.2010 @ 20:10
  8. і ще було б непогано категорію москалі))

    Коментар від Vovcheg — 29.11.2010 @ 20:52
  9. Vovcheg,
    це все відноситься до політики ;)

    Коментар від MrGALL — 29.11.2010 @ 20:54
  10. А де категорія “Вкрадено з інших інтеонет ресурсів” ?

    Коментар від xTANATOSx — 29.11.2010 @ 21:25
  11. xTANATOSx,
    там є кнопка «х» біля кожної цитати. use the Force, Luke ;)

    Коментар від MrGALL — 29.11.2010 @ 21:27
  12. А якщо по сабжу, то
    1)Це перша годна ідея за n останніх років, молодець MrGALL, якщо б ще коментарі додали, то ціни вам би не було.
    2) Потрібна категорія Телебачення/радіо

    Коментар від xTANATOSx — 29.11.2010 @ 21:39
  13. xTANATOSx,
    1. дякую. коментарів не буде :)
    2. можна або «змі» або «новини», напевне перший варіант краще.

    Коментар від MrGALL — 29.11.2010 @ 21:41
  14. Хм… А от визначиться з категоріями, бо поки по своїх цитатах коперсався, двох не стало – білявки, транспорт :)

    Коментар від PaBLo.Che — 30.11.2010 @ 00:05
  15. …Вибачаюсь, не помітив, категорії до деяких моїх вже додані. Дякую!

    Коментар від PaBLo.Che — 30.11.2010 @ 00:07
  16. PaBLo.Che,
    http://ukrbash.org/tag/blondes
    http://ukrbash.org/tag/transport
    просто в формі «запропонувати категорію» відсутні категорії, що вже додані до цитати ;)

    Коментар від MrGALL — 30.11.2010 @ 00:08
  17. Додайте, будь ласка, категорію “відпочинок”.
    Єгипет, прогулянки на лижах – усе піде туди.

    Коментар від Corwin — 01.12.2010 @ 08:22
  18. Corwin,
    додав.

    Коментар від MrGALL — 01.12.2010 @ 10:04
  19. Підтримую

    Коментар від Vundik — 01.12.2010 @ 13:02
  20. ну категорія про москалів думаю згодиться,
    до політики наприклад важко віднести TOP-1

    Коментар від spooki — 02.12.2010 @ 02:58
  21. spooki,
    ну добре, переконали, додав :)

    Коментар від MrGALL — 02.12.2010 @ 03:50
  22. супер, молодці, зараз побавлюсь)

    Коментар від Роман — 02.12.2010 @ 10:25
  23. Не помішала б категорія Телебачення чи може Реклама, бо для прикладу цитату номер 20505 важко віднести до ЗМІ(

    Коментар від Roman — 02.12.2010 @ 10:54
  24. Roman,
    реклама має безпосереднє відношення до ЗМІ: Засоби масової інформації.

    Коментар від MrGALL — 02.12.2010 @ 10:59
  25. їхлопці та зловіть ще одного модератора нехай додає категорії цитат

    Коментар від Malt — 02.12.2010 @ 18:07
  26. Malt,
    як думаєте, як швидко людині набридне перечитувати 5к цитат?
    з власного досвіду можу сказати, що десь після сотні вже не хочеться нічого робити. де нам знайти 50 модераторів?
    активних користувачів у нас 1.5к, якщо навіть 10-та частина з них запропоную категорії 30 цитатам то ми закінчимо справу за пару днів.

    Коментар від MrGALL — 02.12.2010 @ 19:48
  27. 1. Вважаю, що могла би бути категорія “ситком”, куди вносились би, відповідно до одноіменного жанру, цитати у дотеп яких полягає в тому, що головний герой потрапив у незручну ситуацію і не знає як з неї викрутитись.
    2. Наше доблесне ДАІ, заслужило окрему категорію.
    3. Не погано було б вести категорію “дороги” про кумедні випадки, що відбулись у дорозі і, можливо, щоб надмір не плодити категорії, про попереднє, хоча то особливі випадки.

    Коментар від dinosaurus — 03.12.2010 @ 10:41
  28. До мойого допису цитата 33771, це, на мою думку саме приклад ситкому, до рекі вона на момент коли я її зустрів ще не була віднесена до жодної категорії.

    Коментар від dinosaurus — 03.12.2010 @ 10:55
  29. dinosaurus,
    1. термін «сітком» відомий невеликому відсотку людей, доведеться як мінімум з 10-ток слів пояснення, що ж воно таке. категорії мають бути максимально простими.
    2. та 3. є категорія «транспорт», чим вона вам не не подобається?

    Коментар від MrGALL — 03.12.2010 @ 11:07
  30. MrGALL,
    2 та 3 – резонно, не дивлячись на те що, наприклад, у мене слово “транспорт” асоціюється виключно з маршрутками, але не вважаю, що ситком, то не таке вже й складне, хто не зрозуміє, а цікаво, – у вікіпедію гляне

    Коментар від dinosaurus — 03.12.2010 @ 11:22
  31. dinosaurus,
    1. ок, читаємо Вікіпедію:

    «Комедія ситуацій, ситуаційна комедія або ситком (англ. situation comedy, sitcom) — жанр комедійних програм, що зародився в США на радіо в 1920 роках. В наш час ситкоми майже винятково є телевізійними передачами. Ситкоми зазвичай складаються з постійних персонажів у звичайному оточенні, такому як дім або робоче місце.»

    тобто якщо цією категорією і будуть користуватися (про що в мене є велекі сумніви) то виключно для цитат про серіали чи гумористичні передачі (замість «ЗМІ»).

    2. 3. транспорт — це будь-який засіб для пересування людей/вантажів, від велосипеда до космічного корабля.

    Коментар від MrGALL — 03.12.2010 @ 11:37
  32. Добре, раз ви так просите, то я згоден.
    Можете робити мене модератором, допоможу розгрібсти цей завал.

    Коментар від xTANATOSx — 03.12.2010 @ 23:34
  33. xTANATOSx,
    щоб допомагати розгрібати цей завал не обов’язково бути модератором, достатньо зайти сюди ukrbash.org/tag/none/100 і почати додавати категорії ;)

    Коментар від MrGALL — 03.12.2010 @ 23:38
  34. 2. 3. транспорт — це будь-який засіб для пересування людей/вантажів, від велосипеда до космічного корабля.
    ——————————————-
    По цьому визначенні целофановий пакет і клітчата сумка, теж транспорт.

    Коментар від xTANATOSx — 04.12.2010 @ 02:57
  35. xTANATOSx,
    можу хіба процитувати: «весь офіс лежав, на баш ))))))»

    Коментар від MrGALL — 04.12.2010 @ 03:17
  36. треба зробити категорію “ЯНИК”

    Коментар від олекса — 06.12.2010 @ 06:32
  37. олекса,
    є категорія «політика», створювати окремі категорії для кожного політика то занадто велика шана для них.

    Коментар від MrGALL — 06.12.2010 @ 06:41
  38. Я з агіт штаба Віктора Федоровича, скільки ви хочете за створення окремої категорії “Яник” ?

    Коментар від xTANATOSx — 07.12.2010 @ 22:08
  39. xTANATOSx,
    10к доларів, але він має їх привселюдно засунути собі в дупу.

    Коментар від MrGALL — 07.12.2010 @ 22:10
  40. Я думаю процес категорізації піде набагото швидше, якщо прикрутити “запропонувати категорію:” внизу кожної цитати на сторінці none. Бо постійно клацати на номера цитат довго і геморно.

    Коментар від xTANATOSx — 07.12.2010 @ 22:17
  41. MrGALL
    В суботу у мене назначена з ним зустріч. Ми розглянемо Вашу пропозицію

    Коментар від xTANATOSx — 07.12.2010 @ 22:19
  42. xTANATOSx,
    угу, я теж про це думав. ввечері реалізую.

    Коментар від MrGALL — 07.12.2010 @ 22:20
  43. xTANATOSx,
    уточню — привселюдно означає, що це як мінімум мають показати у вечірніх новинах по 1+1 та СТБ. робити це в колі близьких коришів немає сенсу :)

    Коментар від MrGALL — 07.12.2010 @ 22:31
  44. пропоную додати категорію “життєве”, на кшталт цитати 29637 – це ніби гра слів, але про життя )))

    Коментар від Місухіцу — 08.12.2010 @ 15:03
  45. про життя і суспільство ще одна цитата – 29568

    Коментар від Місухіцу — 08.12.2010 @ 15:25
  46. Місухіцу,
    з «життєвим» та сама проблема, що і з «українцями» — за бажанням можна половину цитат віднести в цю категорію (бо фактично це зараз і є тематикою Укрбашу).

    Коментар від MrGALL — 08.12.2010 @ 19:54
  47. може аврто б додати категорію “іноземці” або “ненашенські” бо янкі і шваби до москалів не пасують, а приколи є незлі.

    Коментар від demiudg — 10.12.2010 @ 17:19
  48. ще подумав – а чи не забагато ктегорій?
    часом обираючи – гублюся.
    напр: афоризми і гра слів – можна об’єднати;
    музика, фільми ігри, відпочинок – можна об’єднати у “дозвілля”;
    медицина, військо, компютери – у професійне.
    взагалі – багато категорій не значить краще.(НМД)

    Коментар від demiudg — 10.12.2010 @ 17:27
  49. demiudg,
    ІМХО категорій має бути десь в районі 30, тоді вони будуть покривати 95+ відсотків цитат але люди не будуть плутатись у великому списку.
    щодо «іноземців» — таких цитат не дуже багато, тому поки не бачу потреби.
    щодо «афоризми» та «гра слів» — можливо і є сенс, треба подумати (хоча афоризми це короткий вдалий вислів а гра слів — жарт побудований на різних значеннях слів/різних мовах).
    щодо «музика», «фільми», «ігри» та «відпочинок» — категорія виходить дуже широка.
    щодо «медицина», «військо» та «комп’ютери» — однозначно ні, жарти на ком’ютерну тему дуже сильно відрізняються від військового гумору.

    основна причина появи категорій — надати можливість вимкнути показ певних категорій на сайті. якщо почати об’єднувати категорії то виходить уся ця категоризація марна бо не можна вимкнути лише те, що не потрібно.

    Коментар від MrGALL — 10.12.2010 @ 19:48
  50. Як додавати цитати в Обране?

    Коментар від xTANATOSx — 11.12.2010 @ 21:58
  51. Я вже зрозумів)

    Коментар від xTANATOSx — 11.12.2010 @ 22:01
  52. xTANATOSx,
    наведи мишку на цитату — у верхньому рядку (після номеру та рейтингу) з’являться 2 іконки (твітера та обраного).
    P.S. в обране можна додавати лише опубліковані цитати.

    Коментар від MrGALL — 11.12.2010 @ 22:02
  53. MrGALL
    Я тут спробував додати цитату 26570 в неіснуючу категорію, подивись, вийшло у мене, чи ні.

    Коментар від xTANATOSx — 11.12.2010 @ 22:22
  54. xTANATOSx,
    1. в якому сенсу в неіснуючу? категорія «сім’я» нікуди не поділась :)
    2. перед тим, як інформація про категорії з’явиться в основній базі та на сайті вона має бути підтверджена одним з модераторів.

    Коментар від MrGALL — 11.12.2010 @ 22:29
  55. 1. в якому сенсу в неіснуючу?
    Ну спробував відправити вашій базі інформацію, що я додаю цитату до категорії 21 “xTANATOSx”. Але, як бачу не вийшло нічого)

    Коментар від xTANATOSx — 11.12.2010 @ 22:50
  56. xTANATOSx,
    звісно не вийшло — коли я проектував систему категорій то в першу чергу подумав про такі випадки :)

    Коментар від MrGALL — 11.12.2010 @ 22:55
  57. хлопці, як на мене було б непогано додати таку категорію як “їжа”)
    про хавчик також цитат хватає)

    Коментар від Insurgent — 12.12.2010 @ 10:46
  58. 33769 довго сміявся над категорією тварини в яку додали януковича)))

    Коментар від malt — 14.12.2010 @ 22:48
  59. Insurgent,
    гарна ідея, зараз додам.

    malt,
    дякую, що повідомили, прибрав некоректну категорію.
    для подібних повідомлень в майбутньому можна використовувати існуючий механізм скарг (кнопка «х»)

    Коментар від MrGALL — 14.12.2010 @ 22:56
  60. Помоєму тре категорію чорний гумор.

    Коментар від hitlos — 16.12.2010 @ 13:11
  61. Думаю доцільно було б змінити категорію “телефони” на категорію “зв’язок”, або щось в тому дусі!

    Коментар від Колобок — 17.12.2010 @ 11:44
  62. hitlos,
    а ще «білий» гумор та «блакитний» гумор? :)

    Колобок,
    інтернет знаходиться в окремій категорії, а от про пошту чи телеграф я якось не зустрічав цитат.

    Коментар від MrGALL — 17.12.2010 @ 23:38
  63. Прочитав ось свою єдину опубліковану цитату і подумав, що можна було б додати ще категорію “Капітан очевидність”. Там цитат думаю вистачає…

    Коментар від AnTony — 22.12.2010 @ 21:54
  64. А ще категорію “Гопники”

    Коментар від AnTony — 22.12.2010 @ 21:59
  65. malt, це я додав ялинковича :) але не з хитро-злобного замислу, просто якось так рука сама потягнулась :)

    Коментар від spooki — 23.12.2010 @ 20:13
  66. о, а в мене ідея є – вже додані категорії до цитат відображати кольоровими іконками.
    + мозок взагалі заточений на розпізнавання образів
    + площі на сторінці менше буде займати
    + всі бренди розпізнаються по іконках (це скоріш до 1го +)
    – можливе загромадження кольорами чи переведення уваги користувачана на окремі області
    – можливе порушення колірної схеми УкрБАШу (чорний/голубий/білий), але з використанням opacity або просто приховуванням обіцяє нормально виглядати :)

    Коментар від spooki — 23.12.2010 @ 21:10
  67. Ще категорія “Описки” (я не філолог але “опечатка” наче ненаше слово) була б не зайвою, бо дуже багато цитат з описками і їх важко визначити в якусь з категорій.

    Коментар від AnTony — 24.12.2010 @ 19:12
  68. Ще раз прошу!! Видаліть всі мої цитати і мій профіль!!! бо буду спамити вам серйозно!!!!

    Коментар від Mumik — 26.12.2010 @ 13:12
  69. Mumik,
    1. Ми не відповідаємо на будь-які скарги, додані як цитати — для цього є цей блоґ та епошта.
    2. Свої цитати можна вилучити, відправивши на них скаргу (авторизованим).
    3. Свій профіль можна вилучити, написавши з епошти, що вказана в профілі, на ukrbash [пес] ukrbash.org

    P.S. Приблизно за тиждень з’явиться можливість приховувати на сайті цитати з певних категорій (для прикладу: політика, школа), можливо це вирішить вашу проблему.

    Коментар від MrGALL — 26.12.2010 @ 19:36
  70. Можна додати категорію “Субкультури”?

    Коментар від Vovcheg — 31.12.2010 @ 17:36
  71. Може варто додати категорію “гопники”?)чи як там правильно українською?))) Бо таких цитат на сайті теж багацько)
    Чи їх уже категоризували як тварин?)

    Коментар від Anna — 15.01.2011 @ 13:18
  72. Прошу додати категорію “Економіка”

    Коментар від Yulick — 15.01.2011 @ 15:59
  73. + категорію “Техніка”

    Коментар від Yulick — 15.01.2011 @ 16:05
  74. Вирішив активно допомогти, але є кілька ньюансів:
    – Категорії секс, сім’я і стосунки впринципі можна об’єднати. ІМХО.
    – Додати категорії: іноземці, наболіле, послуги, техніка (компи, касові апарати, котрі видають щось смішне), субтитри (дуже багато цитат з таким, тобто, маю ввиду, що субтитри з перекладом із російської), наші (тільки наші таке можуть). Взагалі, я вже і так працюю, категорій ще треба дуже багато. Та того достатньо буде для мене, що я написав вище.

    Коментар від Shteker — 16.01.2011 @ 11:19
  75. Дядькі, адміни. АУ!!! Мо хринівочки тяпнемо?? Жеби прокинутись?

    Коментар від Shteker — 19.01.2011 @ 23:38
  76. Shteker,
    ми не працюємо на Укрбаші 24/7 але після Нового року наче вже трохи відійшли :)

    думаю варто закінчити розбирати існуючі цитати (їх залишилось не так багато), запустити нарешті фільтри і лише потім потроху додавати нові категорії.

    Коментар від MrGALL — 20.01.2011 @ 00:12
  77. Пропоную додати ще одну категорію – примхи погоди

    Коментар від Ukrop — 29.01.2011 @ 10:10
  78. Звиняйте, панове адміни. Я вас не квапив. Добренько, тобі буду намагатись допомогти відбирати. Буду пропускати ті цитати, де не зможу знайти зв”язок із категоріями.

    а може, окрему категорію “Продавці”? Щойно відписав тут цитату, але, категорії не зовсім підходять.

    Коментар від Shteker — 06.02.2011 @ 15:09
  79. Додав категорії «субкультури» та «торгівля».

    Коментар від MrGALL — 07.02.2011 @ 23:22
  80. Прошу додати категорію “Іноземці”, бо крім москалів є ще й інші народи…
    Приклад: http://ukrbash.org/quote/36612

    Коментар від jlondon — 10.03.2011 @ 09:50
  81. jlondon,
    додав

    Коментар від MrGALL — 11.03.2011 @ 21:14

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

© УкрБаш, 2007—2024 / Блоґ працює на WordPress та Barecity